"Istorii si personaje"

Lost

Mi-am pierdut un cercel azi. Frumusel foc, de sticla colorata, cu pete albastre si verzi si turcoaz – se potrivea cu o gramada de tinute si alte accesorii. Si din cauza asta mi-era draga tare perechea aia de cercei, si ca i-am adus dintr-o excursie in care am plecat de nebuna, singura.

Si am tinut de el cat am putut – surubelul s-a stricat acum ceva vreme, l-am scapat pe jos, mai sa il pierd, si am si calcat pe el si s-a strambat ingrozitor. Dar cumva miraculos am putut sa il indrept si sa il port in continuare. De ceva vreme nu prea mai statea asa fix si la locul lui, dar cum il controlam intr-una sa vad daca mai e inca in ureche, nici nu m-am gandit ca o sa-l pierd.

Cand se intampla sa mai ratacesc lucruri, de obicei imi intorc pasii si incerc sa descopar pe unde as fi putut sa le pierd. Si de obicei le gasesc. Dar bietul meu cercel colorat ar fi putut sa se piarda in asa de multe locuri, pe o distanta asa de mare, si stricat fiind, ca de-acuma nu mai am nicio speranta sa-l recuperez.

O prostie ! e doar un cercel, ce naiba, mai era si stricat… – va aud cum ziceti acolo, in fata ecranului. Dar era cercelul meu, care imi placea tare si care se potrivea la toate cele. Si unul la fel n-am sa mai gasesc. Iar tristetea cea mai mare e ca mi-a ramas perechea lui – cu surubelul intreg si total inutil.

Am pierdut un cercel azi… La naiba !

 

Discuție

2 gânduri despre &8222;Lost&8221;

  1. Like, pentru ca inteleg ca cine spune ca era un cercel, acolo nu stie cum e sa pierzi un cercel dintr-o pereche pentru care ai facut fixatie. Sunt alaturi de tine, Rita! Si-ti doresc sa gasesti cumva o pereche fix (dar fix!) la fel, pentru ca alternativele sunt doar consolari partiale.

    Scris de Cristina | 17 Februarie 2013, 4:23 pm
    • Multumesc, Cristina. Chiar am pierdut un cercel, si m-am amarat destul de tare – stiu ca e greu de inteles pentru majoritatea. Cel mai probabil pentru ca in spate e ceva mai mult decat un cercel…

      Scris de Rita | 17 Februarie 2013, 8:29 pm

Lasă un răspuns

