"Hobbies & fun", "Vacanta mare"

Cateva mii de cuvinte

Am fost plecata. In toate sensurile posibile. In unele dintre sensuri, inca nu m-am intors, iar in altele nici ca m-as mai intoarce. Nu prea am toate vorbele la mine, si oricum imi trebuie la altceva, asa ca va las cu cateva poze – o fotografie e 1000 de cuvinte, nu ? 🙂

Prea de dimineata si prea frig la aeroport. Ne dezghetam putin.

01 degivrare

In aeroport la Zurich. Am adormit vreo 20 de minute, tot uitandu-ma la structura metalica.

02 aeroport zurich

Cu mare drag. Mi-am cumparat o Agatha, sampania e de la ea… si crima.

03 swiss

Fiecare cu religiile lui. Asta e locul meu de penitenta.

04 esprit

Rezultat la cele de mai sus. Back in blue – was never away, anyway.

05 blue

Undeva in centrul Hanovrei, in timp ce aveam o interventie live la TV, m-am intalnit cu Cary Grant – incantator, ca de obicei.

06 cary

Dimineata devreme in complexul expozitional. Avioanele alea mai aduceau niste oameni, sunt sigura.

07 dimineata

What they said 🙂

08 cebit party

Standard Hannover meal.

09 beer

09 ciolan

Ultima zi. Zapada. Ce te puteai astepta, prea fusese soare.

10 hannover snow

Pour la bonne bouche, pentru ca merit !

11 anthony bergs

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

