"Micul si marele ecran"

Liaisons dangereuses

Tot de la tv [my, what a busy day !].
Am ajuns la Oprah si m-am oprit [mdeah, ma uit la Oprah cateodata, aruncati cu pietre, na !].
Nu stiu care a fost subiectul zilei, dar am nimerit fix cand vorbeau despre „open marriage”. Cum ? vorba lui Mircea Badea. Pana sa prezinte ei ce au de prezentat, ma gandesc repede ca „ei, aia au cazut de acord ca-si vad fiecare de viata lui, numai ca sa ramana in aceeasi casa, sau mai stiu eu ce motiv administrativ sau ciudat, dar potrivit pentru criza pe care o traversam” 😛

Ei bine, nu. E un cuplu de oameni normali – orice ar insemna asta – cu 2 copii, un baiat si o fata, el lucreaza, ea sta acasa, au hobby-uri, probabil credite la banci, chestii, socoteli. Casatoriti de 12 ani, cand ea avea 18 ani, cu rochie alba si juraminte si tot tacamul nuntilor traditionale [americane, dar tot traditionale].
Si ea are un iubit. Care e unul dintre prietenii lor. Care iubit are si el o prietena stabila, nu e casatorit, dar are o relatie stabila si de durata. Si care ei cand se intalnesc, se intalnesc in casa cuplului, cu stirea sotului, in dormitorul de oaspeti. Si el nu are inca pe altcineva, dar a flirtat cu cateva prietene de-ale lor.
Si aia 2, sotii, se declara „happily married”, si zic ca sunt, in continuare, fiecare lumina ochilor celuilalt…

Imi pare rau, cred ca e mai mult decat pot sa inteleg si sa accept.

Choderlos de Laclos ala era mic copil pe langa acestia… Sau nu ?
… Sa fi vazut numai ce fata avea Oprah – „stiti, eu credeam ca sunt o persoana cu vederi largi, dar…”. Asa si eu.

Discuție

22 de gânduri despre &8222;Liaisons dangereuses&8221;

  1. HahahahahahahahahahahahahahaOh, my sweet God…S-au deschis iar larg portile gradinii Domnului… :-))))))

    Scris de Zuzu | 22 octombrie 2008, 11:07 pm
  2. Io cred că au sărit cam mulţi gardu’!!!!!!!!!!! 😀

    Scris de anyajustme | 23 octombrie 2008, 10:47 am
  3. In primul rand, unde vezi tu Oprah? In al doilea rand, aia sunt sariti de pe fix, probabil ca erau niste tarani grasani imbuibati de prin South Dakota care nu stiu nici macar pe ce continent traiesc. Am I right? 🙂

    Scris de Lucian | 23 octombrie 2008, 2:11 pm
  4. Anna/Zuzu & Anya – ca sa ne intelegem: oamenii erau foarte convinsi ca asa este normal, mai normal decat sa „adopte niste reguli”, cum ar fi – alalalt sa nu stie, sa nu-l aduca acasa, sa fie doar 1 data…Lucian, in primul rand Oprah e pe Euforia, de la 10 – numai bine de inlocuit Sinteza 😛In al doilea rand, cum iti zic, erau niste oameni normali ca aparitie, cu viata de familie, fericiti unul cu celalalt, cu copii razaciosi, na, uite ca Elena, asa 🙂 Doar ca aveau aceasta chestiune in desfasurare.N-am inteles. Pe cuvant ca nu.

    Scris de Rita | 23 octombrie 2008, 2:46 pm
  5. Trebuie sa gasesc Euforia asta pe undeva, sa ma uit si eu la Oprah. Sinteza seamana din ce in ce mai mult cu Oprah, asa ca mai bine urmaresc originalul 🙂

    Scris de Lucian | 23 octombrie 2008, 4:45 pm
  6. Lucian, sa stii ca Euforia e canal de femei, da ? Bucatarie, decoratiuni, frizuri, cure de slabire, din astea 😀Oricum, avantajul e ca poti sa o vezi pe Magda lu’ Tolea, cum se zbate ea pentru inelul cu diamant :))

    Scris de Rita | 23 octombrie 2008, 4:49 pm
  7. Nu ma uit la Oprah (din motive de cupii), pe Euforia mai am doar vreo 2-3 chestii la care ma mai uit din intamplare, dar asta regret ca nu am vazut:))) Auzi la ei, ca totusi respecta patul conjugal de vreme ce folosesc camera de oaspeti=)) [Si tu zici ca eu si ai mei aparem ca niste oameni normali?;))]

    Scris de Elena | 23 octombrie 2008, 7:02 pm
  8. Ma Elena, da’ stii ce impacati cu ei si unul cu altul erau ?! Si erau oarecum contrariati ca lumea nu ii intelege…Bine, acuma si alternativa care e ?! Adulterul nemarturisit ! Ei nu, multumesc ! [adica daca aflu :D]

    Scris de Rita | 23 octombrie 2008, 7:07 pm
  9. Nici macar nu ma pot gandi la alternative in cazul lor:)) iau experienta lor ca atare si nu ii pricep, dar deloc!

    Scris de Elena | 23 octombrie 2008, 7:12 pm
  10. Pai nu, Elena, ca ziceau de alternativa altora, ca adica de ce accepta – daca nu cumva chiar si practica – adulterul, dar chestia asta de maxima onestitate – nu.

    Scris de Rita | 23 octombrie 2008, 8:36 pm
  11. No c-am uitat ce-am scris si n-am putut afisa din cauza astora

    Scris de Lucian | 23 octombrie 2008, 9:09 pm
  12. No, pai citeste comentariile din nou si iti aduci aminte 😉

    Scris de Rita | 23 octombrie 2008, 9:11 pm
  13. Mi-am amintit, era vorba despre Euforia, pe care l-am gasit pe canalul 67 si am nimerit exact la Oprah. care Oprah discuta cu niste vaduve despre sotii lor. Cu copii, cu poze, cu inregistrari, la revedere, mai bine ma uit la Sinteza 🙂

    Scris de Lucian | 23 octombrie 2008, 9:11 pm
  14. N-ai dreptul sa te plangi – ai fost avertizat ! 😛

    Scris de Rita | 23 octombrie 2008, 9:12 pm
  15. Am toate drepturile, n-am fost avertizat in scris. Sau ba da. Sau ai dreptate. Sau ok 🙂

    Scris de Lucian | 23 octombrie 2008, 9:14 pm
  16. :))) era sa zic ca astept scuze – in scris :D, dar vad ca le-ai prezentat deja ;;)

    Scris de Rita | 23 octombrie 2008, 9:17 pm
  17. N-am prezentat nimic. Sau poate am prezentat. Sau da sigur 🙂

    Scris de Lucian | 23 octombrie 2008, 9:19 pm
  18. Auzi, Lucian, parca te laudai ca ti-ai odihnit neuronii… asta ti se pare tie semn de odhina ? 😛

    Scris de Rita | 23 octombrie 2008, 9:26 pm
  19. Daaaaaaaaaaa!!!!!!! 😛

    Scris de Lucian | 23 octombrie 2008, 9:29 pm
  20. Daaaa… de unde atata ?!

    Scris de Rita | 23 octombrie 2008, 9:30 pm
  21. Se pare ca i-am folosit prea mult si acum trebuie sa-i odihnesc din nou. Noapte buna 🙂

    Scris de Lucian | 23 octombrie 2008, 9:35 pm
  22. Whatever-whatever… noapte buna sa fie.

    Scris de Rita | 23 octombrie 2008, 9:37 pm

Lasă un comentariu